mandag 17. oktober 2011

17 oktober 2011

Ja da er vi i gang med vårt første innlegg.

Her kommer det til å stå mye spik, ironi og bittelitt humor innimellom... Neida.. Asle og meg er så seriøse som det går an å få blitt, så vi kommer til å ta dette VELDIG seriøst. Antakeligvis kommer vi begge til å si opp jobbene våre, for å bli bloggere på fulltid. Det er jo ikke bare bare å sette seg ned å formulere det du skal skrive...

Denne Samlingsbloggen er laget til ære for våre søstre som har blitt bloggere... ja foreløpig 3 av dem har blitt det i hvertfall. Nå venter vi bare på at søster nr 4 skal starte å blogge.. Ja også har vi vel sikkert 30 (?) onkelbarn som blogger. Vi har bitt oss merke til at det KUN er jentene som blogger, så da får vi brødre/onkler/fedre hive oss på lasset...(med rosa miniskjørt, trang hvit topp og krusete hår) For de av oss som har sånt på hodet... kremt... FØLG MED, for detta blir spennende !!!

8 kommentarer:

  1. Heisann

    Får vel bare ønske dere velkommen til blogglandia. Gleder meg til og følge dere videre raringer :D

    SvarSlett
  2. Haha, dette var gøy, gleder meg!!!

    SvarSlett
  3. Kim-André/Mr.Awesome17. oktober 2011 kl. 21:43

    Genious!

    SvarSlett
  4. Charlotte (en av deres 30(?) onkelbarn som blogger)17. oktober 2011 kl. 22:01

    HAHAHAHAHAHA!!! Dette kan ikke bli bedre :D
    Gleder meg til å følge med ;)
    Spenningen stiger bare ved tanken på å se dere i rosa miniskjørt, trange hvite topper og krusete hår!
    CRAZY PEOPLE!! :O

    SvarSlett
  5. Uæææ, hahahaha, HYLER AV LATTER! :'D
    Det her blir bare dødsbra, hahaha!
    At jeg gleder meg til å følge med her - TROR DET!

    Jeg tror jeg skal vente litt før jeg setter dere opp på slektstreet mitt, for å sei det slik - vil helst slippe å risikere mitt gode navn og rykte!

    Så yep, det her kan bli hysterisk fønni, gærninger :D

    SvarSlett
  6. Haha! go Asle og Oddbjørn!

    SvarSlett
  7. Hahaha, ler meg ihjel! Raringer :D Dette skal bli morsomt å følge med på, altså.

    SvarSlett
  8. Nå har Cathrine satt oss opp på slektstreet, så nå kan vi snart begynne å lage litt rabalder her :D

    SvarSlett